تست زدن خوب، مستلزم تمرین مستمر است

دسته اول: تست‌هایی هستند که به دلیل کثرت تمرین چه در کلاس درس و چه در حل تمرین برای شما آشنا هستند و شما براحتی پاسخ آن‌ها را می‌یابید. پاسخ این تست‌ها را بلافاصله در پاسخ‌برگ وارد کنید و کنار آن سوال، در دفترچه سوال یک علامت که مشخص‌کننده پاسخگویی مشابه آن تست است، بزنید. مراقب باشید پاسخ تست‌ها را در پاسخبرگ اشتباه وارد نکنید. شما با انجام این فعالیت خواهید توانست بخشی از تست‌ها را حل کنید و اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه آزمون پیدا کنید.

دسته دوم: این دسته از تست‌ها برای حل‌کردن نیاز به قوت دارند، یعنی به اصطلاح وقت‌گیرند، اما شما قادر به حل این سوالات هستید، کنار این تست‌ها هم علامتی متمایز با نشانه دسته اول بگذارید تا در مرحله حل تست فراموش نکنید این تست‌ها را حل کنید.


دسته سوم: تست‌هایی هستند که برای شما آشنا نیستند و به نظر می‌رسد برای حل، نیاز به وقت زیادی داشته باشند. کنار این تست‌ها هم علامتی متفاوت بزنید تا مشخص شود این تست جزو کدام گروه از تست‌ها به حساب می‌آیند. اکنون شما تکلیف خود را معین کرده‌اید، همه تست‌ها را یک‌بار خوانده‌اید و آن‌ها را دسته‌بندی کرده‌اید، برخی از تست‌ها را پاسخ داده‌اید و اکنون زمان آن رسیده است که به سراغ دسته دوم تست‌ها بروید. اگر شما جزو داوطلبان گروه متوسط هم باشید، با اعمال این روش حداقل ۵٠ تا ۶٠ درصد تست‌ها را می‌توانید پاسخ دهید.



                                                          لینک کانال ما: