مثلث شکست

خب حالا ضلع‌های این مثلث چی هست!؟

🔻ترس        
🔻نا امیدی
🔻غرور


😱ترس
ترس یکی از واکنش‌های انسان به چیزهای ناشناخته است. ترس یک نیروی مقاوم در برابر عملی است که انسان تصمیم دارد انجام دهد.گاهی اوقات ترس مفید است، اما ترس گاهی بسیار خطرناک و عامل شکست انسان است وقتی که ترس به احساسی افراطی در فرد تبدیل شود. آن وقت اهدافتان را مسموم می‌کند. ترس از نرسیدن یا موفق نشدن ترسی است که شما باید به سرعت با آن مبارزه کنید و جلوی ضعیف شدن انگیزه‌تان را بگیرید. کلید اول موفقیت مبارزه با ترس از موفق نشدن است.

😔نا امیدی
وقتی شکست می‌خوریم، وقتی همه دنیا بین ما و راهمان می‌ایستند، حس نا امیدی بر ما چیره می‌شود. این حس تمام انگیزه و امید را در ما از بین می‌برد. خیلی‌ها در این وضع شکست را قبول کرده و دست از تلاش می‌کشند و یک عمر بر خودشان و شانس بدشان لعنت می‌فرستند.
اما گروهی دیگر شکست خود را تجربه می‌بینند و دوباره برای شروعی نو تلاش می‌کنند. و در تجربه جدید نقاط ضعفشان را جبران می‌کنند و بر نقاط قوت خود تکیه می‌کنند . این دسته افراد موفق می‌شوند.
یادتان باشد امید به رسیدن به هدف را هیچ‌گاه از دست ندهید.

😎غرور
وقتی چند موفقیت پیاپی به دست می‌آوریم. حسی در ما به وجود می‌آید، آن حس به ما می‌گوید که بهتر از همه هستیم و نیازی به تلاش بیش‌تر نیست.
این یکی از تفکرهای غلط است که راه موفقیت شما را منحرف می‌کند. هیچ‌گاه اسیر غرور نباشید. همیشه از موفقیت خود خوشحال شوید اما دچار غرور نشوید. شما باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها هم استفاده کنید. همیشه به خود بگویید من می‌توانم بهتر از این باشم و برای این موضوع تلاش میکنم.
✌حالا ببنید کدوم حس در شما قوی‌تر است و بر آن چیره شوید چون موفقیت نزدیک است...